fredag 20 augusti 2010

gå inte och sov, då kanske jag lämnar kuken..

igår när calle hade varit och jobbat och var trött när han kom hem , så gick han och la sig . efter en stund började jag bli kåt och uttråkad . så varför inte knulla tänkte jag?..
jag gick in till sovrummet där calle låg på magen och sov . jag vände på han och knäppte upp hans byxor . jag började smeka hans kuk försiktigt utanpå kalsongerna och det dröjde inte länge innan de började rycka i kuken. jag drog då ner hans kalsonger och mina byxor. jag började sedan runka hans kuk och smeka min fitta tills den blev våt .. när fittan var redo så satt jag mig på calle och tryckte in kuken..och började rida av den .. Calle började vakna till och låg och stönade medans jag red av hans kuk i ett högt tempo .. han försökte hjälpa till lite men var så trött och nyvaken .. jag ville jävlas lite med calle då han hade gått och lagt sig, så då lämnade jag bara kuken och gick och duschade av mig Snabbt . calle låg och ropade på mig och blev väldigt frustrerad av att jaag lämnade han så hård .. de dröjde inte länge innan jag var tillbaka till kuken, och den var stenhård fortfarnande. och calle hade vaknat till lite mer , så nu ville han knulla mig ..jag la mig ner i sängen med ruman putandes mot calles kuk och då tryckte han in kuken i fittan och knullade mig hårt . efter han knullat min fitta länge så bad jag han att lägga sig på mig (Älskar den ställningen!!, calle med då han nästan alltid kommer direkt av den). ja så de dröjde inte länge innan calle drog ut kuken och strutade över min rygg!

3 kommentarer:

  1. Nå anna!
    Vi som kommenterar när får se en sexvideo med dig och din kille.
    Där ni ska som följande.

    1.Förspel

    2.sexakten

    3.olika sexställningar

    4.Sist men inte minst.Din kille är nära att komma då hjälper du till att runka av han.

    SvaraRadera
  2. Oj oj, undra när man ska få vakna såå skönt, är så Avis ;)

    SvaraRadera