onsdag 11 maj 2011

för lite tid !

Blir lika förvånad varje gång jag loggar in , såå många kommentaren å besökare fast ja inte uppdaterar..
Å anledningen till att ja inte gör det är för jag har helt enkelt inte tid.Vårat sexliv är fortfarande lika underbart, men har inte så mycket tid för att sitt vid datorn. Kommer kanske bara kika in i bland här, för de är ju som sagt många som kommenterar..Kanske kan svara på någon fråga med nu när ja är inne.

Nej jag gör inte camshower längre.

Nej jag och calle kör Aldrig med kondom, vi har gjort den någon gång för att prova om de känns annorlunda, han tycker det men ja kände ingen större skillnad men störde mig lite att veta att den var emellan oss, så den satt inte på länge:p

Första gången vi hade sex var ja för ung ..

Och hur mycket jag kommer uppdatera i framtiden kan jag inte svara på, det märks helt enkelt!


Tuuuusen tack till alla snäll kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar