måndag 26 juli 2010

dagens fråga





Hej
du, jag har några frågor till dig;
1.vad använder du till att raka dig?Du får det så slätt!
2. vad gör du för att träna din kropp?önskar jag hade en sådan vältränad body som du :p

Anna svarar:
Hejsan , måste skriva att de är väldigt roligt med era frågor som kommer ibland ! :)
1: som de ser på bilden använder jag gillette fusion power rakhyvel. Den är super bra tycker jag . man får väldigt lent med den , om man jämför med alla skit engångsrakhyvlar..
och jag använder en lady shave gel med märket : Julien d´Irvy . billigt men bra.. luktar väldigt gott, Hallon:)
Har börjat använde en hårborttagningscreme med , Märket Veet. som man kan använde vid bikinilinjen. vet inte riktigt vad jag tyker om den än , men i armhålerna verkar den funka väldigt bra , blir lent och fint:)
2: åh tack:) . jag tränar faktiskt inte vidare mycket . Cyklar, rider , ute och promenerar och knullar så klart;). mycket mer än så är det inte. jag äter inte vidare nyttigt heller .tror bara jag inte har vidare lätt för att gå upp i vikt ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar