fredag 2 juli 2010

kåt bilfärd!

på väg hem igår i bilen så tog calle sin hand under min klänning och förde trosorna åt sidan , så började han försiktigt smeka min fitta . han gjorde mig väldigt kåt ! efter en stund stannade calle bilen och dök ner med sitt huvud mellan mina ben och började slicka mig .efter en stund sa han att han vill ha kuken i mig , så jag hoppade över till förarsätet där calle satt, jag satt mig så jag skulle kunna rida av han lite .de var så himla skönt att få den hårda kuken i mig . men de var lite trångt om plats så jag hoppade över till passagerar sidan och stälde mig med rumpan putandes utanför bilen och hade benen på sätet. calle gick runt bilen och tog tar om mina höfter och började knulla mig . dock kom det lite bilar ibland så vi var tvungna av avbryta lite . efter lite hårt knullande så bestämde vi oss för att åka hem . sista biten hem hade jag en hård kuk i handen !

2 kommentarer:

  1. Oj oj, skulle inte vara helt fel med en bilsemester med dig i sommar ;)

    SvaraRadera
  2. grymt porrigt för er.....

    BA

    SvaraRadera