måndag 26 juli 2010

så kan en BRA söndag se ut !

Igår hade vi en perfekt dag , tycker jag .
De var söndag , de spöregnade ute , och det fanns inga måsten!
Så det var en dag för massa mys !
Morgonen började med en skönt knull. ett rätt försiktigt knull som avslutades med sperma i min fitta.. underbart!
Sedan fortsatte hela dagen med kramar och närhet i soffan framför tvn. de var så mysigt att bara vara där. De är kärlek ♥.
mot kvällen så blev det en varm och skön dusch,då rakade vi oss och gjorde oss fina för kvällen ;) .
När vi väl duschat klart gick vi in till sängen där calle la sig ner och jag satt mig mellan hans ben och började smeka kuken försiktigt och sedan ta den in i munnen, sedan kom iden att handbojjerna skulle på . och varför inte en ögonbindel?;) jag gick och hämtade de och satt på han de , han blir riktigt kåt av de!
ja smög ut ur rummet där calle låg naken i sängen med både ögonbindeln på och handbojjerna på. jag gick och hämtade ett ljus som jag tände, vet att calle blir kåt när ja smeker kuken och droppar stearin på hans mage .

När jag lekt med ljuset och kuken en stund så tog jag av ögonbindeln och calle satt sig över mig så jag låg under han och runkade kuken. efter en stund åkte handbojjerna också av så han kunde hålla i mitt huvud när han munn-knullade mig . de tog inte lång stund innan kuken åkte ut och han sprutade massa över mina bröst och hals !


inga bilder blev tyvärr tagna då batteriet var slut . men ska lägga in bild idag vad jag använder när jag rakar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar