måndag 14 juni 2010



  • Bruna Kroppar!

Det är så snyggt med en fin brun kropp. plötsligt känner man sig väldigt snygg när man är brun ! Så i sommar vill vi ha mycke sol . och mycke hud framme!





  • Min nya blogg design! mycke roligare att gå in på en snygg blogg!


  • Ormen i paradiset

var nog den första sexbloggen jag läste och tyckte den var den bästa bloggen , men sedan las den ner (?) , sen hittade jag bloggen igen , men tycker dom har tappat lite sen förut .tycker jag känner igen vissa bilder från deras gamla blogg , och de är väldigt lite text .men den är fortfarande värd att hyllas !






  • Bloggar med överdrivet mycke reklam ..

jag förstår att folk vill tjäna pengar på bloggen , men varför kasta in en maasssa skit reklam på bloggen , och i var och varannat inlägg så är de länkar till olika hemsidor ,och rabatter på olika sexleksaker.. Tack , men någonstans går gränsen på att ha en bra , intressant blogg och ha en blogg enbart för att tjäna några kronor ..




1 kommentar:

  1. Hej Anna och Calle härliga njutande mäniskor kan ni inte göra lite bilder på begäran av era fans, jag skulle tex vilja ha en bild där du har calles sperma på magen utsmetat, en önskan

    SvaraRadera