onsdag 23 juni 2010

en solig dag med en avsugning

igår hade jag och calle en mysig dag vid vattnet där vi badade och låg och solade.
på kvällen var calle väldigt trött och jag var väldigt kåt . så jag kröp under hans täcke där han låg naken och tittade på tv, började försiktigt smeka kuken för att sedan börja slicka på kuken och ner på hans pung .kuken blev snabt hård och jag tryckte ner kuken i halsen på mig .calle tog ett tag om mitt huvud så han kunde börja munn-knulla mig . älskar när han gör de. ! jag kände hur calle var nära på att komma så jag tog ut kuken och började runka så sprutade han på sin mage .





4 kommentarer:

  1. härligt det var ju min önskan tack

    Nick

    SvaraRadera
  2. skön dag och avslutning *ler*

    BA

    SvaraRadera
  3. Mmm, låter ju hur mysigt som helst.

    Ingen bild eller film på den underbara stunden??

    SvaraRadera
  4. hej jag är en äldre kvinna,men fatiskt så har det alltid varit ömsesidig av sugning.suger helst bkuk till mannen kommer.varför känner man det allra bäst med en kuk i var hand,underbart. goldis

    SvaraRadera