torsdag 10 juni 2010

ta den långt ner i halsen !

vi satt i soffan och kollade på tv när båda vi började bli trötta . men jag var så sugen på att suga kuk ! då de känns som de var länge sen sist. ja sa till calle att han skulle gå in och lägga sig , och de gjorde han. när jag sedan kom in i sängen så låg calle där naken de ända som täckte han var en kudde han lagt över sin kuk . jag gick fram till sängen , och satt mig sedan försiktigt mellan calles ben. jag tog bort kudden och där under var en kuk som var väldigt hårt redan . jag tog försiktigt tag i kuken sen började jag slicka på den . för att sedan ta kuken längre och längre in i munnen, långt ner i halsen. jag vet att calle älskar när jag gör det.!
jag sög och njöt verkligen av att få suga på den .
calle tog ett tag om mitt hår och tryckte kuken ner i halsen på mig . för att sedan börja munn knulla mig , snabbt . Det dröjde inte länge innan han var på väg att komma . så han bad mig ta ut kuken och runka . så de gjorde jag och han sprutade över hela sin mage.

4 kommentarer:

  1. se där ja, de där lät ju hur skönt som helst ju.

    Skulle vilja byta med calle för 1 dag :P

    SvaraRadera
  2. mm härligt det lät.
    mysigas bilder med

    SvaraRadera
  3. Samma skulle också vilja byta ned calle för 1dag.
    Nå vad säger du anna.Kan jag byta istället för calle för 1dag.
    Då får du min spansk kuk.

    SvaraRadera