måndag 21 juni 2010

slickade mig till orgasm

igår va calle och jag väldigt kåta så det blev ett skönt men kort knull med ett avslut att calle sprutade på sin mage. efter de torkade vi bort all sperma som kommit , och de var inte lite !
sedan la jag mig ner i sängen för jag var väldigt trött och klockan hade blivit väldigt mycket. då calle kröp mellan mina ben och började slicka mig, han förde tungan snabbt fram och tillbaka över min fitta , och sög på klitoris. det behöves inte mycke innan jag stönade ut orgasmen , jag älskar när han slickar mig till orgasm. de händer inte så ofta att han slickar ända tills jag kommer . men gud så skönt de är!
Först göra fittan redo för att knulla . sen bli knullad hårt och sluta med en tunga mellan benen för att sedan få orgasm , PERFEKT

1 kommentar:

  1. Oj oj

    Tänk att få den behandligen när du vaknar också, bara o vakna till av att du känner något våt och lite sträft emot fittan på morgonen :P

    SvaraRadera