fredag 11 juni 2010

att tända på yngre flickor

jag vet att många killar tänder på tanken av att ha en yngre tjej , få se en yngre tjej i cam . men finns det någon åldergräns det inte får gå under , för att det inte ska bli " äckligt". ?man vill ju inte se barn ....!
jag tänder på tanken av en äldre kille, och den gränsen kan jag inte riktigt sätta , det beror helt på hur killen är och ser ut. (inte äldre än min pappa;)? )..
men jag vet killar som är mycket äldre än mig och blir väldigt kåta av att veta att jag är ung. men det kanske är sånt man bara visar på Internet och inte i verkliga livet.
jag tror det är betydligt vanligare att tända på en yngre tjej än en äldre tjej . är det bara tanken att hon är yngre eller hennes utseende hon har när hon är så ung?


Vad lockar dig mest , ynge eller äldre?

7 kommentarer:

  1. Hmm samtidigt så kan jag meddela att yngre tjejer är oftast inte lika roliga/bra att ha sex med, dom ser oerhört oskyldiga ut, läkra, tajta kroppar och för ögat är det oftast rejält ögongodis, men inte alltid i verkligheten....

    jag har ingen gräns så utan det beror på personligheten och som du säger barn vill man ju inte ha sex med. däremot finns det ett drag som tänder och det är en nyfikenhet på sex som unga tjejer kan ha vilket äldre tjejer kanske redan har gått igenom...

    Att tända på äldre kvinnor är samma sak har för mig inte med att dom är äldre snarare att dom är bekväma med sig själva och sin sexualitet och kan leva ut på ett sätt som få yngre tjejer kan...

    Bara lite tankar tillbaks på ditt mycket intressanta inlägg..

    BA

    SvaraRadera
  2. Hej! Har inte tänkt på att du skulle vara så ung, trodde du var lite äldre iaf.
    För mej går nog gränsen ungefär där var det gäller yngre tjejer.
    Önskar er en skön helg =)

    SvaraRadera
  3. Tog ett tag innan jag fattade att du bara var 18 år. Trodde att du var något äldre än 18. Var så inne i vad du berättade om ditt sexliv med Calle. Blir väldigt kåt av att läsa vad du skriver. Tänder själv på att ha en tjej i din ålder. Bara tanken på att hon är i din ålder och vacker tänder mig.

    SvaraRadera
  4. Ålder för mig spelar inte så stor roll. Jag är själv bara 26år... En tjej mellan 18 och 35 funkar bra... allt beror på vilken kontakt man får med henne, hur man uppfattar henne. Jag skulle aldrig vilja cama med en tjej som är 18 om hon känns för ung.

    SvaraRadera
  5. Mmm..klart man tänder på yngre tjejer. Bara att läsa vad du skriver och se dina bilder gör ju att man blir kåt...;-)

    SvaraRadera
  6. för det första en riktigt riktigt nice bloog.
    för det andra jag som yngre kille 23 år. tänder faktiskt mer på äldre tjejer. men finns nog väldigt få äldre män som har nån riktig gräns. bara se alla chattsidor. där finns det jue massor me 50+ som söker under 18 år.enligt svensk lag så är det jue inte olagligt om tjejen är 15år att ha sex med henne. men är man över 18 år räknas det som sex med mindre årig vilket är olagligt. så ja förstår itne svensk lag riktigt. det är lagligt för en 50+ att titta på en 15 åring som leker i cam. men inte ha sex. men det är olagligt för en 15 årig tjej att visa sig naken i cam då hon är yngre än 18. så tja vet inte sveriges lagar borde vara mer klara va man får oc hinte får haha:)

    men riktigt skön blogg. tittat in här lite då o då. och ska lägga till den bland sidor som startar när datorn startar härdan efter

    SvaraRadera
  7. med tanken på att du är 18år så skulle jag gärna se min kuk glida in i dig

    SvaraRadera