fredag 7 maj 2010

Anal sex blev det igår kväll

Igår kväll ville jag överraska Calle lite , Så jag skickade ett sms där jag skrev : "När du kommer hem vill jag att du kommer in tyst i sovrummet och tar av dig dina kläder. Syns snart , Ligger och väntar på dig ;)"
När jag skickade iväg smset så satt jag på mig mina nya trosor , Stay-ups och en Bh . ! Sedan tände jag lite ljus i sovrummet , så det skulle bli en mysig stämmning.
Sedan la jag mig i sängen och började leka lite med min fitta , men jag blev väldigt sugen på att ha anal sex , då vi inte har det så ofta kan det vara roligt att överraska han med de , så jag började leka med mina fingrar i min trånga röv , för att sedan börja trycka in dildon som jag hade vibrerandes i röver en stund , innan jag börja föra den in och ut . Efter en stund hörde jag calle öppna ytterdörren . så jag tog ut dildon ur röven, och drog upp trosorna igen.Calle gick in på toan en snabbis för att sedan komma in smygandes i sovrummet .
Han satt på "lugna Favoriter" med , och det blev väldigt mysigt att lite musik på .
Calle gjorde som jag skrivit till han . Han sa inte ett ord, han bara log mot mig, medans han tog av sig sina kläder och hade sina ögon riktade mot mig där jag låg i sängen och smekte lite lätt på min fitta utanför trosorna .
när hans kläder var av så kröp han fram till mig i sängen, där vi började kyssas och kände hur hans kuk redan var hård och tryckte mot mig .
jag kröp ner till hans kuk där jag tog hans kuk snabbt i min mun , jag sög och jag hörde hur calle njöt . hans blick var på min rumpa som jag putade väldigt med .
jag bad han ställa sig bakom mig , och det gjorde han direkt . jag drog trosorna åt sidan så han kunde trycka in kuken. Han knullade min fitta lite försiktigt i början för att sedan öka farten . Jag såg på calle att han var väldigt trött , efter en lång vecka .
Så jag tog kuken och tryckte in den i röven på mig . Calle verkade inte som han märkt vart kuken var ,för han fortsatte att knulla snabbt, men då sa jag till han att ta det försiktigt i början . han såg frågande på mig . då sa jag , Kuken är i röven ! han stannade till med en väldigt förvånande blick . Och frågade om jag hade haft dildon i röven . jag log och sa Ja !
Då vaknade calle till när han märkte vart kuken var . han tog ett hårt grepp om mina höfter och tryckte kuken sakta längre och längre in i mig. ! till slut var nästan hela kuken i mig . Då kunde han knulla mig som vanligt . det märktes på calle att han gillade att vara i min röv .
men vi varierade med att knulla röv och fitta , Och in lite i munnen.
men låter man kuken vara en gång röven , så vill den bara vara där ;)
Vi hade det väldigt skönt båda två, men klockan hade blivit väldigt mycke så efter han pumpat mig med kuken så tog vi ut den och somnade tätt intill varandra !blev tyvärr inget sprut då vi var för trötta . men jag vet ju vad som väntas idag då ;)

4 kommentarer:

  1. Som jag skrivit många gånger tidigare, han är en ricktig tursam kille som har dig, shit alltså, rena drömtjejen..

    //Henke

    SvaraRadera
  2. å , vad snäll du är :) tack

    SvaraRadera
  3. grymt sexigt och du lär få igen hehe

    SvaraRadera
  4. Härligt Anna! Precis som Henke säger så har Calle väldigt tur som har en så kåt å villig tjej som dej! :-) Nice Anna! Kram kram

    SvaraRadera