torsdag 13 maj 2010

unga tjejer som klär sig fel?

idag när jag var ute och gick mötte jag 2 st tjejer som var i 12 års åldern. båda tjejerna hade väldigt höga klackskor på sig. Gick med tajta leggings och hade nå linne liknande som just gick ner över rumpan . sedan någon skinnjacka ..Som sagt dom gick klädda rätt utmanade, Tycker jag. Och det är inte konstigt att äldre killar / Gubbar vill ha sex med så unga tjejer när dom går klädda på det sättet. eller tyvärr tillomed våldtar sånna små tjejer.

man ska ju inte skylla på att det var tjejens fel att hon blev våldtagen på grund av hennes kläder , men jag Förstår att killar Tänder på tjejer som ser ut så..

Känslig fråga kanske , men ni kan ju svara anonymt , Tänder du på yngre tjejer? tjejer som är yngre18

8 kommentarer:

  1. tänder inte på unga flickor som klär sig utmanande.

    SvaraRadera
  2. okej , Men dom som inte klär sig utmanande då :p?

    SvaraRadera
  3. jag som tjej tycker själv att de är svårt att avgöra hur gamla vissa tjejer är.Många ljuger säkert om sin ålder med, och om de träffar killar och säger att dem är äldre än vad dem egentligen är. Förstår jag att de kanske är lockande. För vissa 12-13 åringar ser ibland mycket äldre ut, och då är de ju svårt att avgöra

    SvaraRadera
  4. Tycker att det måste finnas ett föräldrar ansvar någonstans i hur barn/unga klär sig. Det är inte kläder som får män att våldta. Jag tycker att det aldrig går att skylla på kvinnan i dom situationerna.

    SvaraRadera
  5. j - Det har du helt rätt i . då ofta unga tjejer försöker klä sig ändre än vad dom är .

    SvaraRadera
  6. ber om ursäkt för min otydlighet. tänder inte på unga flickor.

    SvaraRadera
  7. J - tycker att du har rätt i det du säger. klokt men vad e det som gör att yngre vill se äldre ut och äldre vill se yngre ut

    SvaraRadera
  8. diskussionen tystnade snabbt :(

    SvaraRadera