tisdag 25 maj 2010

Saknat mig?

har varit väldigt upptagen i helgen så har inte haft tid att sitta vid datorn, inte haft orken till sex. och mycket att tänka på. men ni har väll annat att göra på helgerna ?;)

igår kväll tog jag och calle ett skumbad . Väldigt mysigt tycker jag att bada tillsammans .:)
calle skulle duscha håret och sånt så jag gick till sovrummet så länge och plockade fram dildon , hade den vibrerandes mot klitoris medan jag väntade på calle .men efter en stund så var jag tvungen att ta "paus" , för jag var på väg att komma innan calle ens kommit till sängen. men sen när jag hörde att han var påväg in i sorummet så kunde jag börja igen . han la sig ner brevid mig och började smeka mina bröst och hångla med mig, jag kände hur det pirrade i klitoris och hur jag var på väg att komma . jag stönade och tryckte mig nära calle .calle verkar bli vääldigt kåt av att se och höra mig komma . så när jag la undan dildon så tog jag tag i hans kuk som redan var väldigt hård . men jag runkade den lite sen tryckte jag in den i min fitta. vi var båda väldigt trötta så jag låg bara och gungande med kuken i mig . och red av kuken lite, sedan blev den att vi låg och kramades och somnade nära varandra

6 kommentarer:

  1. Hallå där

    Så som du har varit saknad, är nog fler som håller med mig.
    De här är bästa bloggen som jag följer, så de är klart att vi saknar dig så in i Norden när vi inte hört från dig på ett tag.

    Är inne 2-4 gånger Per dag och kollar om du skrivit nått ;)


    Hoppas ni hade de mysigt i går i skumbadet, och i sängen efteråt för den delen ;)

    kanske kommer nå härliga bilder snart där du smeker dig själv i strålarna av solen genom fönstret eller att du kanske ligger på eran balgong/altan.

    Ha en skön dag idag i de underbara vädret (här hos mig iaf).

    //Henke

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Henke, du har varit saknad Anna :-) ! Jag går också in flera gånger om dagen, om ja hinner! :-) gillar din blogg!

    Låter som ni hade mysigt anna! Härligt!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Härligt det lät, i bland finns det dåligt med tid men men

    SvaraRadera
  4. Anna vill du inte ha en spansk kuk i dig.

    SvaraRadera
  5. Latino - Nej , Calles kuk är svensk..

    SvaraRadera