måndag 17 maj 2010

man ska vara smal i dagens samhälle!

man hör ju om tjejer som säger att dom är : Tjocka och lyckliga i sin kropp , och att man ska vara stolt över den !. och dom gör inget för att gå ner i vikt , utan helt enkelt trivs så ..
Visst trivs dom i sina kroppar så är det okej , men jag har svårt att tro att speciellt tjejer, skulle trivas med att vara feta.
jag har själv aldrig varit fet så jag kan ju inte svara på hur det känns . och jag skulle aldrig låta min kropp bli så förstörd pågrund av att jag ska äta så mycket.ALDRIG!
jag är själv väldigt aktiv och försöker göra mycket för att jag ska vara nöjd med min kropp och få den mer vältränad . så jag vet att jag skulle inte må bra av att vara fet .
väldigt mycket handlat om att man ska vara smal . tex " 10kg på 1 månad" . " se snygg ut i bikinin ", "spring dig snygg till sommarn"
man ska vara smal i dagen samhälle !

jag har väldigt svårt att förstå hur folk bara låter kg falla på, utan att göra nå . jag mår illa av att se tjocka tjejer som går runt med lite eller för små kläder och det är hemskt att behöva äta med sånna personer. killar tänker jag inte på samma sätt om . ingen aning faktiskt varför men kanske för att jag själv är tjej ? jag vet inte.

jag vet ju att det finns killar som tänder på tjocka tjejer . någon som kan förklara lite vad som är så snyggt på dom?

ut och rör på er och få eran dröm kropp!


4 kommentarer:

  1. Lika illa jag tycker om fettma tycker jag om modell smala tjejer utan muskler eller några former...

    en vältränad kvinnokropp med former är oslagbart att titta på och känna mot sin egen kropp, skavanker, ja det har vi allihopa och det är bara charmigt....

    SvaraRadera
  2. Fast den övre bilden var lite väl smal tycker jag...

    SvaraRadera
  3. Hon på översta bilden ser ju sjuk ut, och dom på undre e ju så feta att man blir äcklad.

    SvaraRadera
  4. Du kan inte mena allvar (?), jag hoppas hur som helst inte det. Bilden längst upp är väl för fan inget att sträva efter (?), det ser enbart osunt ut, vilket jag inte verkar vara ensam om att tycka. Lagomheten i detta inlägg glömde du definitivt under en stan någonstans i omoralens djungel.

    SvaraRadera