torsdag 20 maj 2010

solning och epilatorn ska användas!

idag har det varit väldigt varmt, så av med kläderna blev det och på med en olja på kroppen sen hoppa i solstolen :)brände på bra, hade kunnat sola hur länge som helst kändes det som .men sen kom molnen .....






















Efter solningen blev det en dusch och nu tänkte jag använda min epilator. så allt hår verkligen försvinner , och så ska tydligen inte lika mycke hår komma tillbaka sen om man använder den regelbundet, men jag har inte använt den så mycket så jag vet inte än , men nu är ju sommarn här så då blir det oftare.
använder den bara på benen och bikini-linjen. Och rätt ont gör den på vissa ställen !!








6 kommentarer:

  1. Hoppas det blir mer sol i helgen ;-)

    SvaraRadera
  2. de hoppas verkligen jag med!:)

    SvaraRadera
  3. Mer sol och när du ligger där och steker borde Calle komma och väcka dig med sin kuk mot dina läppar...

    mer sex under solens strålar...

    BA

    SvaraRadera
  4. det hade han nog gjort om han varit hemma.. :(

    SvaraRadera
  5. Du är såå läcker....

    SvaraRadera
  6. När kommer nästa inlägg Anna :-)

    SvaraRadera