måndag 31 maj 2010

oralsex är väldigt skönt

calle la sig ner i badet medans jag satt på knä mellan hans ben och smekte på kuken, för att sedan började jag suga av han . jag sög kuken rätt försiktigt medans han kliade mig i håret . det är lite svårt att få plats i vårat lilla badkar så vi bestämde oss att vi skulle gå in till sovrummet, men calle satt sig bada på badkars kanten och runkade sin kuk medans mina händes var på mina bröst och tungan lekte med hans pung. sedan sprutade han ut över mina hals och mina bröst..
vi torkade bort sperman och duschade av oss , sedan gick jag till sängen och la mig , och kort därefter kom calle och började pussa och slicka på min fitta . jag stönade och njöt. älskar när han slickar mig !!
efter mycket slickande så hittade jag dildon i sängen , som jag hade glömt där sen tidigare . så calle tog den och hade den vibrerandes mot min fitta . han kröp upp och började suga på mina bröstvårtor medans jag tog dildon i min hand och började leka mig mig själv. det tog inte lång stund innan jag låg i sängen och stönade ut orgasmen

1 kommentar:

  1. Calle verkar vara en redig mes. Bara namnet liksom.

    SvaraRadera