måndag 17 maj 2010

sex löser problem?

igår var det lite tjafsigt mellan mig och calle, som de är i alla förhållande ni vet?

Calle låg inne i sovrummet, och jag hade suttit vid datorn och kände hur jag gärna jag ville ha hans kuk i mig , Fast vi bråkat. Så jag smög in i sovrummet, kröp fram till calle som jag började hångla med. Tog handen under täcket och märkte att han inte hade kalsonger på sig , och kuken var stenhård ! så tydligen hade han tittat på porr och var minst lika kåt som jag var .
jag tog kuken i munnen och sög och pressade kuken långt ner i halsen på mig . han stönade, det var ju ett tag sen jag sög av han , så jag förstår om han längtat !
när kuken var våt av all min saliv som blivit så drog han upp mig så jag kunde få kuken i mig . Min fitta var väldigt våt redan så han tryckte in kuken i mig . och det kändes att kuken inte varit där på ett tag, jag var väldigt känslig , men gud så skönt det var !
han knullade mig hårt och tvingade in hela kuken i mig. han slängde runt mig så jag hamnade på magen ställnde sig bakom mig. drog upp min rumpa mot hans kuk och tryckte ner mitt ansikte mot sängen . och tog ett hårt tag om mina höfter och knullade mig hårt , jag stönade högt, men hade samtigit en smärtsam känsla i mig då calles kuk är lite stor för mig i bland, så jag gnydde ut några "aj " . men calle fortsatte knulla mig hårt, och de gjorde mig bara mer kåt , fast smärtan ! Gillar när han visar vem som bestämmer!
sen drog calle ut kuken och sprutade över min röv !
jag förtjänade smärtan , Så dum som jag varit tidigare på dagen ;)

Sen hade vi det mysigt hela kvällen , gjorde goda mackor och hyrde film , Så sexet kan göra så man glömmer allt man tjafsat om!

3 kommentarer:

  1. Härligt sätt att lösa er konflikt, men prata ut om den kan också vara en lösning hehehe

    SvaraRadera
  2. Lite svårt att gå idag så? ;)

    hoppas de kommer sköna bilder på den stunden också ;)

    //Henke

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Anna, försoningsex är bra :-)

    SvaraRadera