torsdag 27 maj 2010

Fyll min röv!

igår var calle lite trött efter jobbet så han gick och la sig . och när han sovit en stund så ville jag överraska han med någon. så jag gick in och började kyssa på hans kropp och smaka på hans kuk . calle vaknade direkt och började smeka min fitta. när kuken var hård och fittan våt så satt jag mig över calle och tryckte in kuken i fittan . och red av den sakta .
efter en stund tog jag ut kuken och tryckte in den i min röv , och fortsatte rida av han . jag tog ut kuken igen och tryckte in den i fittan , för att se vart calle ville att den skulle vara . då sa han åt mig att trycka in den i röven igen . och de gjorde jag .
Calle la sig över mig så vi låg i missionären och hade mina ben på hans axlar . han knullade mig snabbt och gud vad skönt det var.. man såg hur calle njöt av att få ha kuken i min röv . han sa att han ville komma i min röv, först tvekade jag lite , men jag sa snabbt ja . han knullade mig hårt . Nästan lite för hårt ;)
jag stönade och skrek när han knullade mig så hårt . jag stönade ut : Kom i min röv !!
han tryckte sig mot mig och stönade högt och pressade ut all sperma i min röv

7 kommentarer:

  1. Det vill jag gärna se en bild, när det rinner ur röven på dig.

    SvaraRadera
  2. Du är så Kåt å härlig Anna :-)

    SvaraRadera
  3. Oj oj, nu har ni kommit igång igen hör jag "ler"

    någon som kommer att vara lite konstig i magen ikväll hör jag hihi

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Längesen jag såg dig på msn, är du där något?
    /Matte

    SvaraRadera
  5. Härligt hoppas det gav mer smak.kram

    SvaraRadera
  6. du kan bli jättesjuk om du växlar mellan röven och slidan. du kan riskera seriösa infektioner som man kan bli steril av!

    SvaraRadera