torsdag 25 mars 2010

3 kant

3 kant är något som lockar mig och Calle , men om de kommer hända någon gång kan jag inte svara på . vi kan fantisera om det och vi går i gång på tanken . och de känns som de skulle vara en rolig engångsgrej . men vågar man verkligen släppa någon annan persson så nära på sitt liv?kan svartsjuka uppstå?kan de föstöra förhållandet? det finns många frågor men vissa saker kan man ju inte veta innan man provat..men helt klart så är det lockande .. en dag kanske de bara händer utan att de är planerat :)

Har du haft 3 kant?

1 kommentar:

  1. Jag har haft trekant, men inte med en partner utan helt random... en mindre bra gång då det var 2 killar på en tjej, kan nog helt ärligt säga att det inte slutfördes så mycket dålig erfarenhet och för mycket fylla.

    Däremot två tjejer och jag var härligare och det blev en het natt kan man säga...

    Frågorna är många och jag skulle också ha dem främst om det var med min partner.....

    BA

    SvaraRadera