tisdag 23 mars 2010

morgonens sköna knull

Jag vaknade av att Calle låg och var väldigt kåt och försökte väcka mig med att smeka min fitta , när han kåtat upp mig och jag vaknat till lite så kröp jag ner och började suga hans kuk , efter en stund när kuken var helt stenhård och våt av allt saliv så bad han mig att hoppa upp och sätta mig på kuken , men jag fortsatte bara suga för att få han mer kåt , efter att han bett mig att sätta mig på kuken några gånger , och ja inte hade gjort de så drog han tag i mig så jag fick kuken i mig , han knullade min fitta hårt och bestämt medans jag masserade mina bröst och njöt av att få ha kuken i mig. sedan kysste jag han på magen och ner till kuken för att suga lite innan han skulle ta mig bakifrån . jag älskar att se när han njuter när jag suger av han , efter lite sugande så vände jag rumpan mot han och började puta med rumpan , och han var snabb dit med kuken . han tog ett fast tag runt mina höfter och knullade mig hård för att sedan flytta sina händer till mitt hår ,och de är något som verkligen gör mig kåt , när han drar hårt i mitt hår. . jag hade mina händer på min rumpa för att sedan låta högra handen börja massera min anal och börja pressa in ett finger .jag stönade högt och jag hörde Calles andetag och blev djupare och djupare och han stönade och drog ut kuken ur fittan sen kände jag hur det sprutade över ryggen på mig.



1 kommentar: