onsdag 31 mars 2010

han pullade mig Hårt med dildon

Jag satt i soffan och kände hur jag blev mer och mer sugen på lite "mys" . jag gick in i sovrummet , la fram dildon på sängen . Gick sedan och hämta Calle som satt vid datorn . vi hånglade medans vi gick till sovrummet där vi sedan la oss ner . Calle tog av mina trosor och började leka med dildon . efter en liten stund hade jag hela dildon i mig , och han pullade mig med den i ett snabbt tempo . jag njöt och stönade högt, och efter han hade pumpat min fitta med dildon så stönade jag ut orgasmen .. Calle var väldigt kåt av att se mig njuta och ville gärna fortsätta men jag var väldigt trött och calle började bli trött i sin arm ..men gud så skönt de var !












2 kommentarer:

  1. Blir riktigt kåt av att läsa och titta på denna blogg! Vore härligt med lite mer film! Kanske en då Calle pullar, knullar eller slickar den där härliga fittan.
    /Matte

    SvaraRadera
  2. Jag har precis köpt en underbara anal dildo på intimleksaker.com

    SvaraRadera