onsdag 24 mars 2010

Munknullad!

Han höll ett bestämt tag i mitt hår med ena handen , och tryckte ner mig till hans kuk .och med andra handen höll han min mun öppen , för att sedan munknulla mig. jag älskar när han "tvingar" mig att suga hans kuk.kan knullade min mun snabbt och han tryckte mitt huvud längre och längre ner. jag klarade inte suga hans kuk så mycket till , men jag kände hur han snart var på väg att komma så jag lekte med min tunga på hans pung medans han runkade några tag och sedan sprutade han över sin mage

5 kommentarer:

  1. underbart, blir tok kåt av att munknulla en skön mun som gillar att bli behandlad på det sättet.....

    Hände detta i dag?

    BA

    SvaraRadera
  2. hehe:)Ja de hände idag innan han skulle iväg till sitt jobb:)

    SvaraRadera
  3. Du kan få min msn softskin08@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. nej tack :) jag använder bloggen :)

    SvaraRadera