onsdag 24 mars 2010

var du nykter när du fölorade oskulden?

När jag var 14 år träffade jag Calle för första gången . inget var planerat med träffen . men hur som helst träffades vi en sommar . de blev grillning vid en badplats . vi drack och hade trevligt(?) allt slutade med att jag låg i samma säng som Calle . allt var nytt för mig . jag hade aldrig tagit på en kuk innan, vi låg i ett rum med andra människor i . rätt va de var så hade jag hans kuk i mig.jag kan inte riktigt minnas hur de kändes, men vet att vi låg sked .men de var inte precis tända ljus och sånt, som man kanske önskat ... men de bara hände . dagen efter åkte han hem ,vi fortsätta träffas , men i början var de mer att bara knulla , mycket mer än de gjorde vi inte när vi träffades . De krävde ett misstag innan vi visste vart vi hade varandra och att de var ett förhållande vi ville ha.. och nu är vi väldigt lyckliga tillsammans :)

Va du nykter när du förlorade oskulden ?

1 kommentar:

  1. Härligt att höra hur det utan tända ljus och rosblad blev bra för er... och att ni fortfarande håller ihop....

    Själv blev det gjort på en finlandsbåt och inte för att jag var tok full, men berusad är väl rätt ord....

    BA

    SvaraRadera