lördag 20 mars 2010

första gången jag prova analsex


Nyvaken och små kåt !kanske ska plocka fram Dildon lite nu när inte Calle är hemma och kan hjälpa mig.. Hoppas alla får ha en skönt stund nu på lördags morgonen !

Men är fakiskt sugen på lite anal sex nu .. Hoppas Calle bjuder på de snart ;)
Innan jag provat anal sex så för de första trodde jag inte ens att jag skulle vilja prova de , och jag trodde inte jag skulle kunna njuta av de, men så fel jag hade .
Calle ville så gärna prova de , så han försökte övertala mig om att testa och att vi skulle ta de så lugnt , men jag var fortfarandre kritisk till analsex . men när de hade gått längre i förhållandet så kände jag mig mer och mer säker så jag tyckte de var värt 1 eller 2 försökt ..
Första gången hade vi ett långt förspel där han smekte min anal väldigt mycket och började sakta trycka in 1 finger som sedan blev 2 fingrar . jag njöt , men samtidigt var de en väldigt nykänsla .
han börjda försiktigt trycka kuken mot röven och sedan börja han försöka pressa in den , men var ju väldigt trång då jag Aldrig hade haft fingrar eller kuk där ..
efter en litens stunds tryckande åkte den in . Aj säger jag bara , när kuken väl va gled in fick jag väldigt ont men vi lät kuken va lite där inne, calle gjorde några små rörelser men jag hade så ont så jag ville inte fortsätta ..
Så första försöket gick de inte så bra , men andra gick de betydligt bättre , vi tog de väldigt långsamt i början och när kuken väl hade kommit in då så gick det bra , han kunde knulla mig men han tryckte aldrig in hela kuken då han va rädd att göra illa mig .men den gången njöt jag faktiskt .
så länge calle är försiktig när kuken ska in så gå de bra och man kan köra på rätt bra sen .

Har du fått / gett analsex?






4 kommentarer:

  1. Skulle vara härligt att se när Kalle hade sprutat ner dig med varm härlig sperma....går det att ordna?
    Mycket bra blogg, följer den så ofta det går!

    SvaraRadera
  2. Åhh va härligt!

    SvaraRadera
  3. Har väl ungefär samma erfarenheter som du. Jag och frugan prövade för ett tag sedan och det gick väl ungefär som ditt försök nummer ett. Men nu blev jag inspirerad att pröva snart igen. Vilken ställning använde ni er av? Vi provade vanlig missionär med en kudde under hennes rumpa. Så att hon kunde slappna av så mycket som möjligt.
    Ska du lägga upp några bilder?

    SvaraRadera
  4. okej , fortsätt försöka men ta de lugnt och försiktigt :)jag låg på sidan i sängen och putade med rumpan medans han låg bakom mig (vi låg sked).och de funkade bra , men jag tycker att de är lättast att ha anal sex genom att jag ligger på mage och har calle över mig . de känns väldigt avslappnat , men då måste tjejen lita på att killen tar de försiktigt . Lycka till :)

    SvaraRadera