fredag 19 mars 2010

"Fontänorgasm"


Igår kväll satt jag och Calle och tittade på tv , när ja sedan la mig på en kudde och började puta lite med rumpan för att få igång han lite , och de nappade han ju på , så klart;) , så han gick och hämtade "min rosa vän" som jag sedan lekte på medans han tittade på .. han hade lite svårt att bara titta på då han så gärna ville hjälpa till medans jag låg där och stönade .. efter en stunds lekade med dildon så stönade jag högt ut orgasmen ..



Sedan ville han leka lite med så han smög ner med huvudet mellan benen på mig , och gud så skönt de var . man såg hur hans kuk pulserade i kalsongerna ..när han slickat mig en stund tog han dildon och började föra den in och ut , Riktigt snabbt också . och jag stönade riktigt högt för att sedan få en orgasm till , men den här gången var de en " fontänorgasm " .. sen låg jag helt utslagen i soffan och hade djupa andetag. Och Calle var riktgit stolt då han hade lyckats då jag aldrig fått en sådan orgasm när han varit med.. och jag måste säga att de var nog den skönaste orgasmen jag någonsin fått !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar