måndag 29 mars 2010

en Hårt knull

de började med att jag gick ner och sög av Calle medans han satt på badkars kanten .. jag sög väldigt intensivt och de dröjde inte länge innan han sprutade utöver mitt ansikte .. sen fortsatte vi att duscha men jag var fortfarande kåt så jag gick ner på calle igen och började suga och då var han sugen på att knulla mig så vi la oss i missionären i badkaret där han knullade mig hårt , sedan flytta vi oss ur badkaret och han tog mig bakifrån mot badkaret. han knullade mig hårt och tryckte mig hårt mot badkaret .
sedan gick vi ut till soffan då vi började bli trötta, där satt vi på en porrfilm och hämtade dildon och lekt med oss själva en stund.. en skön orgasm blev det för mig . och de var precis vad jag behövde. sedan kom calle över mina bröst . de gillar jag verkligen !


Sidan krånglar så får inte in bilderna , men försöker igen senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar