torsdag 18 mars 2010

När pojkvännen Calle kom hem från jobbet så var han trött , så han gick och la sig medan jag satt och drömde om att få lite kuk i mig , så efter en stund va jag tvungen att smyga in i sov rummet och börja smeka hans kuk utanför kalsonger och snabbt blev den hård , och jag hörde hur han börja stöna när jag kysste runt kuken . så jag drog ner kalsongerna och började suga , började sakta med övergick fort till ett snabbare tempo , jag var så otroligt kåt och ville snabbt ha kuken i mig ! så när han vaknat till lite mer så åkte kuken in snabbt i min fitta . Och de hade jag längtat efter hela dagen ! det blev ett hårt och bestämt knullande med ett avslut där han sprutade över mina bröst.grrr
lägger in några bilder nu , mer kommer in i morgon











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar