onsdag 24 mars 2010

Piercingar

Piercingar är något jag tycker är snygg och sexigt .i lagom mängd!.jag har länge funderat på en piercing i bröstvårtan , men tvekar fortfarande .jag tycker de är väldigt sexigt att ha piercing där!
Att ha piercing i kuken förstår jag inte riktigt varför man skulle vilja ha. jag skulle bara vara rädd att göra illa kuken om de satt en piercing där..
tung piercing va någon jag länge ville ha , men var rädd för smärtan .men de var inget att oroa sig för . då de inte gjorde ont ..och är väldigt nöjd med att jag våga ta där.

Vad tycker ni om Piercingar?


1 kommentar:

  1. jag tycker att piercing är oerhört sexigt på rätt person, har väl lite med vem man är som person kanske.....
    Bröstvårtan och tungan har jag varit med om och det är väldigt sexigt, men i blygdläpparna skulle jag vara som du lite rädd för att göra illa de mest känsliga delarna..

    gillar när själva piercing smycket är diskret men ändå säger något om personen i fråga...

    BA

    SvaraRadera