lördag 24 april 2010

All makt över Calle

igår kväll började vi mysa i sängen och jag smekte på calles kuk . sen blev det att calle fick handbojjerna på sig . och då blev det jag som bestämde vad som skulle hända . så jag sätter mig över calles ansikte och tvingar han att slicka mig, jag håller ett tag om hans hår och trycker han mot min fitta. jag bestämde var han skulle slicka och när han skulle göra det . sen när han slickar mig så jag var riktigt våt så kröp jag ner till hans kuk , runkade lite och sedan tryckte jag in den i fittan på mig och började rida av kuken . jag njöt av att ha all makt över calle . när jag ridit av kuken en stund så satt jag mig över hans ansikte och han börjar slicka mig , efter en stund slickande så började han bli trött i munnen , men jag fortsätter att tvinga han slicka . de var ju jag som bestämde över han !
jag satt och juckade mot hans ansikte och hans tunga lekte över hela min fitta.
sedan drog jag tag i calle så han skulle ställa sig upp på knäna så han kunde ta mig hårt bakifrån .han knullade mig hårt och tog kedjan som satt på handbojjerna runt min hals . jag stönade och njöt verkligen .
när jag var nöjd med att ha kuken i mig knuffade jag ner han i sängen så han fick slicka mig en sista gång innan jag tog av hand bojjorna .
de var verkligen inte sista gången jag kommer sätta på calle handbojjorna .

2 kommentarer:

  1. mmm sexigt! blev otroligt upphetsad av detta Calle har tur... detta är en av mina fantasier jag haft väldigt länge!

    SvaraRadera
  2. jag e kåt nu, nån som e webcmkåt? softskin08@hotmail.com

    SvaraRadera