tisdag 13 april 2010

Igår när vi satt i soffan så frågade calle mig om jag kunde hämta dom nya handbojorna så han fick se hur dom såg ut . och de gjorde jag . men han skulle inte se hur dom såg ut , han skulle prova dom . så han satt på dom på mig när jag hade armarna bakom ryggen , sen började han smeka mina bröst och fitta. sen drog han med mig in i sovrummet där han la mig på rygg och fortsatte att smeka mig och göra mig våt. och de behöves inte att göra mycket innan jag var väldigt våt .

han vände då på mig så jag låg med ansiktet ner i sängen och rumpan putandes mot calle . calles kuk var stenhård och han knullade mig hårt bakifrån . det blev rätt jobbigt för mig att ligga så när jag hade handbojorna på mig , så vi bytte ställning så jag red av han , men han gjorde mesta jobbet . han knullade mig väldigt snabbt och jag stönade ut min orgasm , högt ! . (stackars våra grannar;) ) och när calle märkte att jag kommit så bad han mig hoppa av kuken så han kunde spruta på sin mage .

å vad jag saknat att ha kuken i mig !

1 kommentar:

  1. skönt för dig.... låter nästan som att du/ni gillar lite dominans, varför inte skriva något sådan upplevelse?

    BA

    SvaraRadera