måndag 19 april 2010

Calle mådde tydligen lite bättre när vi skulle sova :). men innan vi gick till sängen hade jag suttit i soffan och smekt min fitta innanför byxorna . så calle hade ju blivit kåt .
Så när vi lagt oss i sängen för att sova . så låg calle nära och smekte min fitta och gjorde den våt . samtidigt kände jag hur hans kuk tryckte mot mig i hans kalsonger. sen tog ha fram kuken och och tryckte in den i fittan på mig .Han tog mig hårt bakifrån medans han höll ett tag om mitt hår . älskar när han håller mig i håret när vi har sex .
Sedan satt jag mig på calle så jag kunde rida av han .vi brukar ofta avsluta med den ställningen då jag kan hjälpa till om calle är trött , och man ser varandra . och calle är grym på den ställningen ;)
sedan när calle var på väg så bad han mig hoppa av kuken så jag kunde se sprutet . och jag hann knappt dra ut kuken innan den sprutade, ett skönt avslut på en dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar