torsdag 22 april 2010

Det handlar om tryggheten

Läste på aftonbladet , då jag hittade en artikel om : Sex med exet bättre än med nuvarande partner. http://www.aftonbladet.se/wendela/article6996076.ab
Det kan jag fullt förstå att det är . Jag vet ju vad Calle gillar , och han vet vad jag gillar , och det tar ju tid att lära sig veta vad den andra gillar .för i början av förhållandet kanske man inte vågar säga exakt vad det är man gillar. Men ju längre tiden går och sexet blir bättre så tänkter man nog inte på hur bra sexet var innan med Exet..
När man känner sig trygg med sin nya partner så kommer också sexet bli bättre och bättre . Ta det bara lugnt

1 kommentar:

  1. Kan på ett sätt hålla med och samtidigt är det mycket mer spännande att ha sex med en ny partner då man får tillsammans uppleva nya saker och en ny person som agerar på ett oväntat sätt sexuellt och inte på samma sätt som sitt trygga ex...

    finns olika sidor att titta på det där...

    Sen kan jag inte förstå varför det ska vara så svårt att prata om vad man gillar och vill testa med en ny partner... det är ju bara naturligt sex...*ler*

    SvaraRadera