lördag 17 april 2010

Vilken skön morgon det blev . började smeka calles kuk så han skulle vakna . och de gjorde han rätt snabbt . sen kröp jag ner och började suga av han . måste säga att de är väldigt mysigt att suga kuk . sedan la han sig på sidan så det inte skulle bli så jobbigt för min nacke när jag suger . och då jag älskar ha dildon vibrerandes mot min klitta så hämtade jag den . och våt det blev jag snabbt , så när jag sugit calle en liten stund så tog han kuken mot min fitta och då gled den in så lätt då jag var väldigt våt.
Calle knullade mig sakta så jag kunde ha dildon vibrerandes mot min klitta . och calle låg och smekte mina bröst och min mage .och berättade att han ville ha kuken i mig när jag kommer.
det var väldigt skönt när den gled sakta in och ut och efter en stund så kände jag hur orgasmen var nära att komma . och jag stönade ut orgasmen medans jag hade calles kuk i mig , glidandes in och ut i min väldigt våta fitta.
calle hade varit så sugen på att knulla mig hårt , men jag hade sagt till han att han skulle ta de lugnt . men nu när jag kommit så vände han på mig så jag låg på mage och han knulla mig hårt .
efter en stund hårt knullande så la han sig ner så jag kunde sitta över han så han skulle orka knulla mig mer . han tog ett fast tag om mina skinkor som han sedan sära de på , och fortsatte att pumpa min fitta med sin hårda kuk. jag märkte på calle att det snart var nära för han att komma .så jag drog ut kuken och runkade ett sista tag så han fick spruta utöver sin mage , dock kom den också lite i ansiktet på han . grrrr




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar