tisdag 20 april 2010

ojoj vad calle varit kåt på sistonde känns det som . måste vara vårkänslorna ;)
Igår kväll var han jätte kåt, och sugen på att knulla , men dock mådde jag inge bra och var trött, då jag blev väckt efter ha somnat på soffan ;)
så han följde mig till sängen och sa godnatt . sen gick han och tittade på porr och runkade. Vilken tur att han kan roa sig och ha skönt dom stunder jag inte är sugen . för jag kan ju inte jämt vara sugen på att knulla ;).
Och i morse väckte jag Calle med att smeka försiktigt på hans kuk. som snabbt blev stenhård . ! Fast calles kuk brukar ha lätt för att vakna till på morgonen ;).
Calle verkade bli frustrerad när jag jävlades med kuken och smekte så försiktigt . så han fuktade sina fingrar som han sedan smekte min fitta med . sen tryckte han in kuken i mig . skönt var det med ett morgon knull .Calle var plötsligt väldigt pigg och knullade mig hårt och snabbt för att sedan spruta över sin mage ..

Ibland undrar ja om inte grannarna stör sig på allt stönande från våran lägenhet . då det är väldigt lyhört här och vi (jag;) ) kanske inte alltid är jätte tyst ;).
men ingen granne som klagat än så ..
Har du fått klagomål från någon granne på grund av att ni varit för högljudda i sovrummet ?

3 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att kalle ofta knullar dig hårt och sen sprutar över sin egen mage>???? enda ställningen där det har hänt mig är när en tjej rider mig och sen kliver av när jag ska komma eller när hon suger/runkar mig.... alla andra ställningar sprutar jag över henne????

    skönt med morgon knull förresten.

    BA

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är med i min tävling!
    Jag gillar din blogg ;)

    SvaraRadera
  3. BA- för vi brukar ofta avsluta med att jag är överst så då knullar vi ända tills han just ska komma sen kliver jag bara av så han kan spruta :)

    SvaraRadera