måndag 12 april 2010

vi var båda trötta igår när calle kommit ,men han mun-knullade mig lite och de behövdes inte mycket innan han sprutade mycket över hela sin mage . tror nog inte han kommit så mycket någon gång innan .
efter de så somnade vi tätt intill varandra .



och nu på morgonen så var calle tydligen sugen på att göra samma sak igen , så han tryckte ner mitt huvud till hans kuk , och pressade in fingrarna i min mun så han fick upp munnen ,sen tryckte han in kuken och mun knullade mig,snabbt och han hade kuken långt ner i halsen på mig . jag kände hur han var på väg att komma , och jag ville inte svälja så jag drog ut kuken och då sprutade han över sin mage .


4 kommentarer:

  1. fegis, ta det i ansiktet :P

    SvaraRadera
  2. Lät sen skönt för Calle .......

    Vad hände med din njutning?

    SvaraRadera
  3. Älskar din blogg! Den e grym!!!!

    SvaraRadera
  4. Håller med 6istockholm.
    Låter som han utnyttjar dig hela tiden.
    "calle var sugen", "tryckte ner mitt huvud".
    Fan ska inte calle ge dig orgasm någon gång??
    Sex ska vara på lika villkor tycker jag.

    SvaraRadera