söndag 4 april 2010


Anders sa :
När är du född?Hur många har du haft sex med?Största åldersskillnad, uppåt och nedåt, på dig och dem du haft sex med (och hur gammal var du vid de tillfällena?)?Vilken ställning gillar du mest?Vart bor du? Bor du och Calle tillsammans?Vad tycker Calle om bloggen?Känner någon av era vänner till att du sexbloggar?Har du några återkommande sexfantasier?
Anna svarar :
Hej Anders ! jag är 18 år . Calle var faktiskt den första jag haft sex med , och den ända . och mellan mig och calle skilljer de 7år . jag var 14 år när calle tog min oskuld..
oj svår tråga om ställning , men jag gillar och rida och allt bakifrån är bra :)
jag och calle bor tillsammans och har gjort över 1år .
Calle tycker att de är roligt att jag bloggar. innan jag började blogga och då jag bara läste sexbloggar så har han frågat mig när jag skulle börja och tillslut gjorde jag de;)
nej ingen av våra vänner känner till de.
jag har väldigt många fantasier . om tex ha sex med någon som mycke äldre än mig .någon som är väldigt dominant

1 kommentar:

  1. hur träffades du och calle? måste ha varit annorlunda pga åldern? :)

    SvaraRadera