lördag 10 april 2010

Idag mår jag bättre , men fortfarande inte helt frisk . men har inte tid att ligga i sängen hela dagen . har varit ute och handlat lite , och börjar gå in mina nya skor som jag tycker är väldigt snygga , men dock rätt hög klack . tycker jag , då jag inte brukar gå jätte ofta i klackskor , men tycker de är så fint när tjejer gör de. så jag har börjat använda de mer och mer .


Tycker du de är snyggt när tjejer använder klackskor ?


Nu ska jag i väg och sola lite,så man blir lite brunare. sen ta en bad och i kväll kanske de blir lite drickande , inte bestämt mig än .

och om jag har tur så kommer Calle hit i morgon , annars kommer han på måndag .. har inte pratat med calle i telefonen nå sen jag åkte hemifrån :( men snart träffas vi ju så ..



2 kommentarer:

  1. Dom bilderna var skit sexiga. Ny och sexig bh ser jag den vill jag ta av dig när jag har hämtat dig puss på dig sexy<3

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är väldigt sexigt med högklackade skor på tjejer. Ser gärna några nakenbilder på dig där du har högklackat!

    SvaraRadera